Autor: Snežana Miletić

Novi Sad
23.08.2019.
08:19 > 08:19
Ovo je priča kupača koji se ove godine nije dokopao mora, tek samo bazena, doduše dva, važno je naglasiti, ne privatna, već gradska. Jedan je u Novom Sadu, drugi u Beogradu. Jedan je "Spens", drugi je "Taš". Evo kako se proveo, plus fotografije…
  • dijasporac

    26.08.2019 18:06
    @Beograd
    Beograd jeste najveci grad u Srbiji ali sta fali Novom Sadu ili Nisu (da ne uvredim recimo Pancevo, Kragujevac, Sabac, Zrenjanin itd)? Nije sto sam rodjen i odrastao u Neoplanti ai meni je to najlepse mesto za zivot u Srbiji, ima sve (sem metroa, ali ga nema ni Beograd koji je 5 puta veci), dovoljno je velik da imate sve sadrzaje a opet ne prevelik da te guzva smozdi.

    Za razliku od dezurnih mrzitelja volim ja i Beograd, to mi je najdrazi grad posle NS, tamo sam i studirao, proveo mozda i najlepse godine zivota, upoznao buducu suprugu ali #1 mi je Novi Sad, najbolji grad za zivot u Srbiji.

  • Marijana

    25.08.2019 20:45
    izgovor, opravdanje
    Pre 3 godine sam bila na otvorenom bazenu na Spensu i oduševila se svim osim što mi je voda bila premlaka. Ne znam kakvo je stanje sada ali ako jeste kao iz teksta onda su priče možda i tačne - hoće da ruše Spens, pa najbolje ga zapustiti kako bi se što manje posećivao i onda imati izgovor kako eto ne vredi ga održavati.
  • Beograd

    25.08.2019 19:41
    Jedini grad koji u Srbiji lici na nesto i moze se nazvati gradom je Beograd.
    Ostalo - boranija.
  • Vlada

    25.08.2019 19:18
    @@

    'tusevi su ispravni, i oni unutra i oni napolju...idi, pogledaj...'

    Nisam siguran da li je ovo bezobrazno laganje na nivou prvog razreda osnovne, ili spadaš u pojave kojima je ovo stanje tuševa 'normalno'. Čitavo jedno krilo sa tuševima ne radi već godinu dana ili duže, a u drugom je topla voda lutrija od kako ste ih 'renovirali', pa verujem da mnogima koji i kod kuće vode računa o telesnoj higijeni ne pada napamet da se zalivaju ledenom vodom.
  • Milos

    25.08.2019 16:13
    Dopuna
    Tas je bazen u centru grada, i sam bazen i okolina su od kamena i betona tako da u onim "bazencicima" za dezinfekciju ne moze ni biti trave, slame , blata itd. Osim sto je u (epi)centru Beograda, bazeni Tas su i nedavno renovirani. Za neko prosecno stanje treba pogledati otvorene bazene na Kosutnjaku i mozda Banjici ( ako to radi jos uvek)
  • Logi

    24.08.2019 16:18
    prioriteti
    U tekstovima koje čitam često ne nalazim ono što mene najviše zanima o konkretnoj temi. Možda imam pogrešan, a možda i ispravan sistem vrednosti i skalu prioriteta. Ne znam. Znam da odudaram. Mene recimo na ovu temu zanima samo da li je voda u bazenu bakteriološki ispravna tokom celog dana i večeri i da li su ti podaci pouzdani.
  • Uske

    24.08.2019 14:35
    Ma hajmo u Beograd, tamo ima sve, hajmo u Beograd I ne vraćajmo se.
  • Uske

    24.08.2019 14:34
    Ma hajmo u Beograd, tamo ima sve, hajmo u Beograd I ne vraćajmo se.
  • Supermen

    24.08.2019 14:31
    Svi komentari koji se ne odnose na ŠTO PRE POPRAVITI ONO ŠTO SE NA SPENSU POPRAVITI MOŽE, dakle OČISTITI, OČISTITI, OČISTITI ŠTO SE MOŽE, su prol...v dokonih ljudi, bezveeznjaka koji ne zanju štaa že sa soboom. NIje tekst priča ni o domorocim, ni o dođošima, već o prljavom bazenu u koem ćemo dobiti neku zaraznu boolest.
    Spens, metle u ruke!!!
  • Dragana

    24.08.2019 12:23
    @EvoOvako, @L, @Marko i tsl.
    ovoliko ne razumeti Vojvodinu, a živeti u njoj je šokantno.
    hajde po stoti put da ponovimo: dođoši su naši. siđoši su problem.
    to je ono što dođe sa katuna direkt na treći sprat ali se i dalje ponaša kao da je u svom plemenu na vrhu svoje planine.

    i ne - nismo isti i nije ovaj tekst ogledalo SVIH nas.
    i mi ne želimo da budemo isti sa tak'ima.
    i i dalje ćemo vas opominjati kad se gurate preko reda, kad ne ustanete u autobusu starijima, itd.

    je l' sad konačno jasno? pročitajte dva puta za svaki slučaj. hvala.
  • Bili Kid

    24.08.2019 11:41
    @Slobodna Vojvodina
    Mooguce je, tako sto se vec 30 godina guraju pogresne moralne norme, bezakonje, bahacenje, kriminal, kic i sund, prostakluk, psovanje,.... Kada imas ljude poput Arkana, Cece, Karleuse, Palme, Dacica, Mitrovica,... koji su vec 30 godina na medijima HEROJI i USPESNI a jedan profesor, lekar, inzenjer,... tih 30 godina se muci i bori kako da prezivi, sta mislis sva ta deca koja to vide kako ce se ponasati, koga ce gledati kao UZORE i nekoga ko im je PRIMER u ZIVOTU? Da li ti mislis da su zivotni PRIMERI u SRBIJI, za omladinu, ljudi koji su posteni, pravedni, kulturni, vaspitani, obrazovani sa manirima, brizni prema okolini i svemu sto je javno, sa empatijom prema drugome? Mi smo drustvo koje je vec 30 godina zatrovano na svim nivoima i za tu ispravku ce morati jos mnogo generacija da prodje da bi licilo na normalno drustvo.
  • maja,dodjoš/prođoš

    23.08.2019 22:38
    Slobodna Vojvodina bila bi slobodna kad bi se oslobodila budala koje pišu budalaštine. Kad čovek nema nešto pametno da napiše bilo bi bolje da ćuti. Za to vreme da opere zube, istušira se, stavi deo, opere veš, ne gleda tv, nego uzme da pročita nešto, popriča sa svojima, razmisli o sebi. I da sutradan ujutro opet opere zube, opere se i stavi deo da ne smrdi u gradskom busu. Ovo važi i za one koji su došli, one koji su prošli, one koji su ostali ili otišli.
  • dijasporac

    23.08.2019 22:19
    To ja odavno tvrdim - sami smo sebe unazadili i unistili. Ne mislim tu samo na deo grada ili neki poseban grad, mislim u globalu na Srbiju. Tamo gde ima para ili gde one nisu potrebne svi glume ludilo, bahate se, ne postuju nikakav moral ili zakone. Lome se ili upucavaju saobracajni znaci, saraju fasade, lome kontejneri i kante za smece, baca se smece gde se stigne (najcesce tamo gde ne sme), vozi se divljacki i samoubilacki, pusi se i pije u enormnim kolicinama tamo gde ne sme i ko ne sme...

    I kad to sve sagledas, kako iz takvog naroda da proistekne i bolja vlast od one koja sad vedri i oblaci? Ako je vecina naroda takva onda je normalno i da bahati i lazljivi budu izabrani od te vecine. To neki od nas pre a neki kasnije ukapirase, neki nece nikad jer su prirodnoj sredini im. Zato je u sustini i to opste beznadje koje sad vlada u Srbiji medju normalnima, zato vecina normalnih dize ruke i pokusava da pobegne iz sadasnje kloake koju napravise od Srbije. Ili bar da izvede svoju decu i da oni nastave negde u normalnom da zive...
  • sebicno razmisljanje

    23.08.2019 18:15
    Sikira
    23.08.2019 • 15:37
    Svako ko se kupa u bilo kakvom gradskom bazenu ne postuje sebe. Taokođe i u Dunavu.

    Ok, ti postujes sebe pa nemoj ici ni na kakvo plivanje, a sta da rade oni kojima je zbog zdravstvenih razloga plivanje neophodan svakodnevni tretman rehabilitacije? Problemi sa kicmom, atrofija misica, postsaobracajna rehabilitacija... Ne idu na bazen samo ljudi kojima je do brckanja uz par popijenih piva.
  • Slobodna Vojvodina

    23.08.2019 18:15
    KAKO JE MOGUCE, da PRE 30 GODINA - NOVI SAD - bude DRUGI NAJCISTIJI GRAD U JUGOSLAVIJI - da bi DANAS - bio ovoliko prljav?!? Da li je MOGUCE - da su Novosadjani, u medjuvremenu toliko postali DIVLJI I PRLJAVI? Ili je to ipak nesto DRUGO?
  • VlS

    23.08.2019 17:33
    Spindoctors
    Čitam komentare i uviđam da je ovde potreban jedan totalni i sveobuhvatni reset!

    U celoj ovoj priči bazen je samo PARADIGMA! Pa nije Vučević išao i vršio nuždu bez da povuče vodu potom. Nije Vučević lomio vrata. Nema Vučević toliko kerova koji ostavljaju fekalije po celom gradu! Nisu ti svi automobili njegovi koji su parkirani kojekude.. Mogu tako do sutra.

    Ovde je fora da ako si laloš, ondak ti je sve dozvoljeno jer si laloš. Ako si dođoš, onda ti to tako mora bit, jer si dođoš. A ako si urban lik, ono sve ti je potaman. Nije ni čudo što je Državni poso tako aktuelan. Tamo nema normalnih likova, svi su negativci ko i svi novosađani..
    I da se razumemo, ko god se ikada učlanio u IJEDNU političku stranku, uradio je to samo zbog želje za vlašću! Sve stranke funkcionišu po jednom, komunističkom principu. Tako da za koga god da glasate, glasate za istu ideologiju, samo su likovi različiti. Da nije Vučević, bio bi...
  • /

    23.08.2019 16:54
    /
    'Grad zdravstva sa kadrovima i svetski priznatim institutima gde vas na pregled prozivaju u tačno zakazano vreme'

    zakazivanje je uvedeno u ovom milenijumu.
    kod komunista se cekalo ispred ordinacije dok specijalista ne dodje, srkne kafu i isprica se sa kolegom. protekcije i poznanici nisu cekali na red
    bilo je slucajeva da uopste ne stignete na red do kraja radnog vremena
  • Milan

    23.08.2019 16:07
    Da ljudi imaju kucno vaspitanje, sve bi blistalo. Sve pocinje od kuce. Manite se dodjasa i drugi su krivi, nema para i sl. Kakve veze pare imaju sa razbijanjem, rusenjem i vandalizmom? Neko je to na bazenu unistio, a to nisu ljudi iz drugih sredina, vec mi, Novosadjani koji koristimo bazene, parkove, kej. Zato ne trazimo isprike, vec vaspitavajmo decu da ne bacaju smece, da ne lome klupe, da ne mokre u bazen, da puste vodu u WC-u itd.
  • Mile

    23.08.2019 15:53
    @niko
    Akcije su prevara kao i sve ostalo. Jer već 20 godina posedujem akcije na koje 18 godina nisam ostvario nokakav prihod. Čudi me da me još nisu oporezovali za posedovanje akcija. A i to će se verovatno jednog dana desi.
  • Dule

    23.08.2019 15:52
    Sramota je za grad Novi Sad da leti ima samo dva otvorena bazena na prvom mestu..Trebalo bi da otvorene bazene ima Klisa,Veternik,Petrovaradin,S.Kamenica i jos jedno dva u Novom Sadu..To je mera za grad od 500.000 stanovnika..Ali politicari idu na more celo leto pa njima guzva na bazenu ne smeta..Nemas gde decu celo leto odvesti.Bruka.
  • @

    23.08.2019 15:42
    @Vlado,

    tusevi su ispravni, i oni unutra i oni napolju...idi, pogledaj...
  • Sikira

    23.08.2019 15:37
    Svako ko se kupa u bilo kakvom gradskom bazenu ne postuje sebe. Taokođe i u Dunavu.
  • Profa

    23.08.2019 15:21
    Zasto su takvi wc-i ? Zato sto direktor u njima ne nuždi. Zato sto u njima nikada nije bio, jer da jeste, bilo bi ga sramota da je direktor preduzeca koje pruza javne usluge sa tako skrnavim wc-om. Jaricu druze, pozdrav sa Telepa.
  • Shin Sekai

    23.08.2019 15:03
    Problem kod Spensa je sto je generalno postao pozeljan partijski plen. Nikakva ulaganja, samo se sliva novac u dzepove. Zato i nastaje ovakva sramota. I tako ce biti dokle god se nesto ne promeni. Na Sajmistu recimo kada sam bio (a nisam bio u skorije vreme, tipa 10+ godina), sve je uvek bilo dosta cisto.
  • Kokakole

    23.08.2019 14:58
    Kada imaš problem u NS.
    1. Reši ga. Ili barem pokušaj.
    2. Okrivi Bg.
    3. Okrivi Dođoše.
    Dođoši i Beograđani prodavali kuće za stanove po NS, pa nam sada grad liči na geto. Ni to im nije bilo dovoljno, pa su još došli i od bazena da nam naprave septičku.
    Sveti neshvaćeni Novosađani.
  • Komifo

    23.08.2019 14:39
    @L

    U pravu si, i mene žestoko živcira ta generalizacija termina 'dođoš', kad se u 99% slučajeva radi o bosanskim migrantima koji ovde gastarbajtuju kao 'Srbi'.
  • fsli deo

    23.08.2019 14:23
    davno je nudjeno SPENSu da se renovira krov i postave solarni paneli - odbijeno
    davno predlagano da se postavi pumpa koja dok se sa jedna strane hladi ledenu dvoranu sa druge se greje bazen - izmenjivac tiplote i to je odbijeno
    fali pumpa da bi moglo istovremeno da se pliva i u otvorenom i u zatvorenom bazenu
    otvoreni bazen nije dimenzija kojih je trebao biti - ukrali stazu sta oni znaju cemu to sluzi
    umesto da se izgradjen jos jedan napolju pa deciji pa brckavac vazniji je dino o nasem trosku
    dakle mogao je SPENS da se sam odrzava
    pa da i o zakupcima vise brine
    ali nije to bio cilj
  • kupač

    23.08.2019 14:02
    priči nedostaje deo o smradu i kako su niske uostiteljske usluge, trebalo je više priče o jezivo glasnoj muzici i divljanju nadrogiranih tinejdžera u popodnevnim satima oko šanka, to su izgleda prijatelji vlasnika šanka jer bsš glume žurku ali je to sve zajedno baš nreugodno za oči i i uši. inače imsm 27 godina i nisam dakle neka baba kojoj smeta muzika. znam da ne mogu da hvataju bube noću po povodi alu smrdibube i bebe žohare koji uveče špartaju mogu. možda pare i idu u bg ali možda od onog što ostane treba kupiti metlu, taš ili arf
  • Marko

    23.08.2019 13:37
    Ma nije do novosađana... To nam sve Beograd namestio, dođu tu pljuju po bazenu, onaj tamo neki šuta vrata, buši ih šestarom.... i onda odu a mi fini, ništa ni da zucnemo... Ta mi novosađani smo najuredniji i najčistiji od svih.... Ovi dođoši nam sve zaprljali..... da nam nije njih WC na bazenima na SPENSU bi od zlata bio....
  • L

    23.08.2019 13:33
    Ali na SVAKU vest bude par komentara o dođošima i kučićima. Da se pobiju svi kučići i rasele svi dođoši, ma Novi Sad bi bio savršen. I samo, ko je tačno dođoš uopšte? U svakom većem gradu imate priliv stanovništva. To je svugde normalno. Samo se u NS doživljava kao najezda skakavaca.

    Kada biste u takvim komentarima napisali umesto dođoš Hrvat, Mađar, Slovak, gej i tako dalje, ti isti bi se zgrozili nad takvim govorom mržnje jer oni su tolerantni, kulturni i obrazovani, ali kad je u pitanju ta nedefinisana grupa po nazivom dođoš, tad može da se generalizuje i mrzi na osnovu porekla? Lečite se ljudi. Šta da vam kažem, nije bolest sve što boli.

  • Bob Rock

    23.08.2019 13:22
    Da, to je samo do nas, bla bla bla...

    Hajde sad da vidimo kako bi se zatečeno stanje popravilo. Ovo građani ne mogu sami da popravljaju direktno, treba smeniti upravu Spensa, i staviti na čelo odgovornije ljude. Ali to može da učini samo gradska vlast. Ako oni to ne čine, njih treba smeniti, pa i tu da budu kvalitetniji i odgovorniji ljudi. Ali to ne može da se učini bez Beograda, to ne možemo da učinimo mi sami. Ako bez promena u Beogradu mi smenimo ove naše nekako, i stavimo neke koji nisu Beogradu podobni, narod to opet oseti na svojoj koži. Zato što Vojvodina nema autonimiju! Vojvodina ne raspolaže svojim novcem! Ako iz Beograda dođe neka promena, to bi bila samo rotacija nekih njihovih podobnih likova.

    Zato su Novi Sad i Vojvodina, pa i cela Srbija, zatočenik Beograda, ove centralizovane države. Ne možemo da sprovedemo značajne promene bez njih. Ili će nam svima biti bolje, ili svi tonemo u mulj. Ali ipak, pošto se Beograd pita, u Beogradu može biti bolje nego u ostatku Srbije.

    Eto toliko. Tekst mislim da nije dobar, komentariše se samo simptom problema, i ništa dalje od toga.
  • Marija

    23.08.2019 13:17
    Sajmište
    Ove godine sam se prijatno iznenadila da su toaleti, svlačionice renovirani na bazenu Sajmište. Ono pre je bilo zlo. Međutim, opet neke slavine ne rade, nema sapuna, papira... Moglo bi se tu još nešto uraditi. Ali, svakako je pre svega do nas, ostala sam zatečena kada je majka malog deteta pored mene, kada je ovaj rekao da mu se piški, odvela ga u srednji bazen... Tako da, nešto jeste do vlasti i uprave, ali puno toga i jeste do nas samih. Zato smo tu gde jesmo i zato nam je tako kako nam je.
  • Kamber

    23.08.2019 12:47
    Konstatacija
    Pa šta ste očekivalii? Majstori koji su radili na održavnju Spensa su išli u penziju a umesto njih su primani svršeni pravnici. A sve to što vidite je posledica upravo toga.
  • stasa

    23.08.2019 12:45
    "Tea, Tea, teice....dodji kod mamice"....vice GospoJa keri....e samo da nam bazeni jos postanu Pet Friendly....i slika ce biti kompletna!
  • V

    23.08.2019 12:44
    Da li su vam i za ovo krivi dodjosi? Pa u Beogradu procentualno ima mnogo vise dodjosa nego u NS.
  • Provereno

    23.08.2019 12:39
    Da li ste znali
    Sve ok sto ste napisali. Ali sto niste isto tako napisali da je veliki broj stalno zaposlenih radnika nedavno uzelo OGROMNE otpremnine od SPCV i posle mesec dana se opet zaposlili u SPCV na isto radno mesto?!
    To nije bitno,to je normalno danas.tako?
    Pa samo eto na toj poslednjoj komediji sto se odigrala uzeli su odredjeni ljudi ogromne pare a moglo se to malo uloziti na potrebna mesta.
    A napadate momke koji su spasioci,ne pravdam neke momke koji rade u toj sluzbi da tako na zovem ali to sto se jedan ponasa lose nr znaci da su svi. Ti momci na Spensu rade kao magarci,verovali ili ne. Potpuno su nezasticeni sta god da im se desi,pre pad godina su ih pretukli pijani gosti jer su ih spasioci zamolili da ne piju alkohol na zatvorenom bazenu pa su ti isti "kromanjonci" uzeli ankere za stazu i tukli spasioce. O tome se nije pisalo! Jer je prvi upravnik sa bazena govorio da se ne zove polici i da se to pusti tako jer su ti pijani gosti bilu prijatelji od nekog zaposlenog sa spensa.
    Ili sto niste pisali i dosli da vidite kao DVA spasioca moraju da paze ceo veliki bazen u sred sezone plus besplatan ulaz je bio za gradjane koji su dobili ulaznice ot Toplane. A samo na velikom bazenu mora biti bar 4-5 spasilaca. Tako da ,pre nego sto krenete da pisete kakvi su uslovi na bazenima i ostalo,mogli bi malo da se pozabavite ZASTO je do toga svega doslo i zasto nam bazeni izgledaju kao... hvala i nadam se da cete objaviti moj komentar.
  • Vlada

    23.08.2019 12:27
    @@

    Možda to ima 99% veze sa stanjem u kojem su tuševi?
  • NOVOSADJANIN

    23.08.2019 12:24
    BAZEN SPENS
    Jos bi dodao da od svlacionica pa sve do ulaska u bazen se oseti miris urina i to jako i konstantno,bio sam sto puta na bazenu i znam to 100%
  • Laloš

    23.08.2019 12:13
    Klasična srpska boljka za sve što se izgradi, kalkulacija troškova održavanja je 0. Raubuje se dok se ne raspadne a onda ruši . Ista priča je i sa "novim" urgentnim centrom koji je mnogo važnija zgrada od bazena. Realna kalkulacija troškova održavanja bilo čega što se sagradi je da 20-30 godina moraš uložiti punu vrednost celog objekta .
  • /

    23.08.2019 12:13
    /
    @Iva 1962
    eno tende i ispred seratona
    divan elitisticki ugodjaj. smog sa futoskog puta, pecenjara na 100m sa obe strane

    mozda je to seraton ali sheraton sigurno nije

    nadovezuje se na ovu temu
    za takvu elitu i nije bolji spens
  • BEZDNO

    23.08.2019 12:09
    NOVI SAD. Taj divni grad od dvesto i nešto hiljada stanovnika, pre tridesetak godina proglašavan drugim po čistoći gradom u Jugoslaviji. Odmah posle Dubrovnika kao najveće turističke atrakcije. Grad širokih bulevara, biciklističkih staza, mostova, prostranih parkinga, sa zavidnim parkovima i zelenilom i još zavidnijom industrijom i privredom. Grad u kojem je bujala kultura svih fela. Od avangarde do folklora. Grad prvaka u fudbalu, olimpijskih atletičara, streljaštva i odbojke. Grad zdravstva sa kadrovima i svetski priznatim institutima gde vas na pregled prozivaju u tačno zakazano vreme... A ONDA SE NEŠTO DOGODILO..-
  • Marijana

    23.08.2019 12:03
    Sve je skrnavo u ovom gradu. Šta god da pogledate, a čime upravljaju JKP je katastrofa, nabrojaću samo Zelenilo, Čistoća, Zoohigijena.
    Tamo rade ljudi koji su doši da dočekaju penziju, politički uhlebljeni, neretko bez ikakvih kvalifikacija, nego ih tutkaju po redosledu pa gde se pojavi mesto. Radnika na terenu uvek premalo, ali nalakiranih namincanih i balvana po kancelarijama ko šaše.
    Kad krenu da se glože, e tek onda nastupa haos.
    Strašno šta živimo, a plaćamo ih debelo, sada su to već generacije uhleba različitih boja, ne zna se ko je gori.
    O prestonicama i da ne započinjem priču, umesto da se maksimalno iskoristi prilika i sredsta da se sredimo i postanemo civilizovano mesto, sve će se pokrasti i uludo potrošiti, jer osobe koje se bave ovim nemaju ideja, ali apetiti ne manjkaju.
    O ljudima koji žive i ne vole ovaj grad, drugom prilikom i njih ima podosta i dobrano su zaslužni.
  • niko

    23.08.2019 11:56
    Kada su Spens gradili i moji roditelji i ja smo davali tkz. mesni samodoprinos, kao i sve sto se gradilo. Sada kada će ga prodati za tepsiju ribe, iskreno hocu da i mi dobijemo barem rep od te ribe. Hoću akcije za drzavnu imovinu i zelim i drugima da bude jasno da zasluzujemo!!!
  • Ana

    23.08.2019 11:49
    Pa logično je sve to kad je gradski plan da se uništi Spens. Vučević ga slutimo svi već nekom obećao.
  • Gusztav

    23.08.2019 11:42
    Ruglo duše
    Ja sam ostao u šoku posle posete bazenu na Spensu, osećaj kao da ste posetili neki zatvorski bazen.
  • The

    23.08.2019 11:42
    Pa zar toliko nisMO u stanju da prihvatimo delic odgovornosti, da li ste realni kakve budalastine pisete u komentarima.. O kakvim dodjosima pricate, parama u beogradu, uvek vam, pardon, NAM neko drugi kriv,pa gde zivite ljudi. Ako nemate ime i prezime za rupe,odvaljene brave,pikavce i smece,krivi smo svi i umesto da se pokrene neka akcija,peticija,neki entuzijazam da uredimo prostor koji SVI koristimo neki su ovde jedva docekali da pljunu po onima drugima. Dok ne shvatimo da zivimo zajedno i da cemo zajedno propadati dokle god se budemo pravili da smo posebno nece nam ni biti bolje! Ja nemam psa,nisam pusac pa bih svejedno pomogla da se grad sredi i ocisti iako ne ucestvujem u prljanju! Jer tu zivim! A vi se prepucavajte i dalje oko porekla i naglaska..
  • bora

    23.08.2019 11:36
    ko ocitava strujomere
    Mozda je do nas ali mnogo vise je do korupcije.Rukovodeci kadar u
    jp preduzecima uzima podizvodjace da bi mogao da se ugradi ne koristeci
    svoje zaposlene koji bi mnogo kvalitetnije uradili posao nego podizvodjaci.
    Navodno zbog ustede uzimaju se podizvodjaci koji uopste i ne izlaze na teren a
    naplacuju svoje usluge (izvlacenje para od gradjana).Puni i smrdljivi kontejneri,
    mobilni WC masni i prasnjavi trotoari,vozila cistoce kada prodju pored tebe
    padas u nesvest.Najnovije sto sam tek juce cuo u Elektrvojvodini poceo je
    haos, STRUJOMERE OCITAVA PRIVATNA FIRMA pa gradjana koji se zale salju
    u drugi deo grada u doticnu firmu da sa njima rese problem.
  • Resenje

    23.08.2019 11:35
    pomoci ce milos ocistice ceo Spens i nema brige za bazen
  • Tea

    23.08.2019 11:34
    Ima nešto i u njima.Novi Sad je prenaseljen, 2/3 Srbije je u Novom Sadu.I nije ih briga i ne znaju da se ponašaju.
  • EvoOvako

    23.08.2019 11:29
    Čitam
    Komentare i ne verujem šta čitam.
    Prema nekim komentarima se eksplicitno vidi da su dođoši krivi. Meni je prosto neverovatno da je nemanje samokritike na tako visokom nivou.
    Ljudi, ovo je ogledalo svih nas. I domaćih i dođoša. I muškaraca i žena. I starih i mladih.
    Takvi smo.
    Ukoliko neko to želi da promeni mora prvo na sebi da radi.
  • @

    23.08.2019 11:11
    A sto se 99% njih ne tusira pre ulaska u bazen?!
  • Iva 1962

    23.08.2019 11:11
    Samo bežanija odavde deco
    Staviti tendu ispred ulaza SPENS-a od 960 hiljada dinara kao sto je uradio Tomislav Nikolic ispred svoje poklonjene vile od 800 kvadrata na Dedinju od para poreskih obveznika i nema problema vise.Reseni svi problemi.I vuk sit i ovce na broju.

    Glupom narodu objasnjavati zasto je glup?
  • Mile

    23.08.2019 11:09
    @A
    Nije to do novosađana. Kako su razarali Jugoslaviju tako su razarali i Novi Sad, njegovo duhovno i fizičko tkivo. I sad imamo šta imamo, da umesto u čistim velelepnim objektima uživamo u go**ima, da ih pijemo i klikćemo "to je najukusnija limunada" i povraćamo.
  • Aleksandar

    23.08.2019 10:59
    Do urnebesa su mi likovi koji u kontekst svake nazovi kritike trpaju ''kerove''!
    (vi o divljim deponijama, oni o ''kerovima'', vi o izlomljenim klupama po parkovima, oni o ''kerovima'', vi o biciklističkim stazama, oni o ''kerovima'', vi o smeću na bazenu, oni o ''kerovima''...).
  • Jaca

    23.08.2019 10:57
    Napokon
    Neko realan i objektivan.
    Bilo kakva pravila da postoje u nekom objektu
    Niko ne poštuje.
    Naslov je na mestu.
    Neće nam Beograđani čistiti dvorište.
  • Bojan

    23.08.2019 10:52
    Duboka jazbina
    "@Snežana
    Do novaca je, dakle jeste do Beograda."

    Na SENS je ulupano dovoljno para da se izgradi 11 novih bazena. Dakle nije pitanje novca, već načina na koji se on koristi...ondosno zloupotrebljava. Dakle priča ti je na nivou one kad Čanak pita "di su naši novci" dok neprekidno 3 decenije sisa sve moguće budžete.

    "cia 23.08.2019 • 10:07
    bolje je u Bg
    idi u Beograd ako ti se ne svidja u Ns!"

    E vidiš prijatelju, zbog takvog zatucanog mentaliteta je NS danas tu gde jeste. Nije problem, otići će možda i Snežana u BG kao i mnogi drugi. Otići će ljudi napolje, otići i na selo. Imaćeš kaljugu samo za sebe i ekipu sličnih da se valjate u njoj dok se grozite Beograda, bosanaca, britanaca te ostalih nižih rasa u odnosu na vas nobles ekipu...iz kaljuge.
  • Kokakole

    23.08.2019 10:47
    Valjda vidite da Spens žele da sruše. Tako je 15 godina.
    Bukvalno bi priglup čovek mogao da reši neke od problema. Naravno, pod uslovom da to želi. Cilj je da lokali budu prazni, da se raz*ebu sve hale, bazen... Posle toga ti dođu i kažu da oni ne žele da ga ruše, ali da je to jedino logično rešenje jer odlazi puno novaca za održavanje. Onda naglase naših novaca i udare na patetiku kako bi to moglo da se uloži u obdaništa, domove zdravlja, kulturu... Posle određenog vremena masa počne da misli da je bolje i porušiti to, nego da bacamo pare. Malo ovi sa vlasti pune glavu, malo plate nekog da diže bunu protiv Spensa sa parolom "di su našoj deci obdaništa" i to je manje-više to.
    Sniziš cenu zakupa i neku reklamu spucaš koja udara na nostalgiju. Spens je naš, kupuj tamo i slične budalaštine. To masa voli. I na početku si da ga digneš. Očigledno to nije interes ljudi koji se time bave. Jedino rušenje. Za koju godinu će i to da bude. Smejali smo se Begešarima što im ruše Ž. stanicu...
  • ja

    23.08.2019 10:31
    konačno
    Zahvaljujem autoru na tekstu!
    Konačno da se pokrene tema bazena na Spensu.
    Sramota u kakvom je stanju.
    Nadam se da će ovo imati nekog efekta.
    I smatram da ima malo i do nas, ali ipak treba uložiti neki dinar i srediti ga.
  • Gvardiola

    23.08.2019 10:31
    Isto je ovako ruiniran i bazen na Klisi, koji je otvoren 2009. Jedne godine odem, sve pod konac, bolji od Spensa, sledece godine nema vrata na kabinama i slavina u wc. Moze tekst novosadski vs beogradski javni prevoz!
  • Ptica

    23.08.2019 10:25
    Istina
    Sve je istina za Spens, bukvalno od reči do reči. Sve termine sam prošao(kupao se danju i noću, vikendom i radnim danima). Možda bih dodao samo još da u WC-u nekada zna jezivo da smrdi, no to je i do korisnika, vole ljudi biti stoka, pa da ne puste vodu za sobom.
    Naiskorišćeniji sportski prostor u Novom Sadu je bazen, sramota je da se ništa ne uradi po tom pitanju.
    Bravo za tekst!
  • Korisnik

    23.08.2019 10:21
    bazen
    Novi Sad ima još jedan bazen ,''Sajmište'', koji je prošle godine renoviran. Objekat je čistiji i bolje se održava u toku dana.
  • Deks

    23.08.2019 10:18
    To je taj mentalitet, ne znam kako bih ga nazvao, u kojem vas baš briga za javnu svojinu. To je postojalo i u Jugoslaviji ali ne toliko drastično. Novi Sad je verovatno šampion u tome na ovim prostorima treba samo pogledati kako izgledaju ostale javne ustanove u gradu na primer železnička stanica ili autobuska stanica. Da li je iko od uglednih novosađana postavio pitanje zašto se na međumesnoj autobuskoj stanici u vlasništvu grada naplaćuje famozna "peronska karta" kada je ta stanica u vlasništvu svih građana? Ah da ti "ugledni građani" ne koriste autobusku stanicu već se voze dobrim automobilima ali to nije odgovor na ovo pitanje.
  • proka

    23.08.2019 10:10
    već viđeno
    kao i puno puta pre ovoga radi se o zlonamernom uprpaštavanju javne -društvene -zajedničke imovine radi kupovine iste za " tepsiju ribe " . Već viđeno u slučaju : fabrika , banaka, trgovinskih firmi, hotela , banja , izvorišta vode, poljoprivrednog zemljišta, kombinata . . . . .jednom rečju sve što vredi .
  • Roki

    23.08.2019 10:09
    odavno
    Ima vec dosta godina kako je Novi Sad postao geto. Gde god da si u NS, sve je geto. Sve je prljavo, isarano moronskim grafitima, zapisano i za**ano, kerova ima skoro vise nego ljud, ti kerovii obilato djubre kako trotoare tako i sve moguce povrsine gde mogu da kroce, parkirana vozila jos samo nisam video na krovovima jer se staje i parkira gde god je to fizicki moguce... sve u svemu, svinjac jedan obican. I kako onda da izgleda bazen u kojem se kupaju svinje?
  • Miloš

    23.08.2019 10:08
    Lepo sam vam rekao da Spens treba srušiti
  • cia

    23.08.2019 10:07
    bolje je u Bg
    idi u Beograd ako ti se ne svidja u Ns! Grad u bazene nije u NS ulozio dinara vec 30 god ,kako mislite da funkcionisu ,nesposobni direktor Spensa gleda samo kako da ukrade a ne da nesto uradi po pitanju renoviranja firme.
  • Tunel Jeftinoće

    23.08.2019 10:05
    Smeće se nataložilo u NS i sada polako truli, raspada se i vri na letnjem suncu.
    Metan i CO2 koji pri tome nastaju, u zatvorenom sistemu kao što je ovaj, vode ka samo jednom ishodu...

  • konj

    23.08.2019 10:04
    država kretena
    Kakav narod takav i bazen......
  • Goran

    23.08.2019 09:53
    odličan osvrt
    Bravo Snežana! Odličan prikaz!
  • brlja

    23.08.2019 09:46
    Sunovrat Vojvodine je poceo, jogurt revolucijom, ukidanjem autonomije.
  • ana

    23.08.2019 09:45
    Istina
    Sve ide ka tome da se upropasti, sruši i izgradi nešto levo na mestu Spensa. Ne sme se to dozvoliti i treba ljudi da se pobune. Otuda i renoviranje ormarića i gluposti, dok ključne stvari propadaju.
  • iznad situacije

    23.08.2019 09:43
    Dobro je da nemamo more.Tek bi tu bilo svasta.
    Za krezube je odlazak u Paraliju vrh.Dobro je da tamo znaju da igraju “po vodi”,samo neka idu.
    Mi ovde vodu gledamo putem neta i mastamo o dalekim destinacijama.I to nam je dovoljno.Kada konacno i odemo, ostavicemo im zemlju neka se provode u go***ma, to su i zaslužili. Nije mi ni najmanje zao ni bazena niti bilo čega drugog.
    Na ovo ne moze čovek da se navikne, bolje smo videli i služicemo sebi, ne krezubima.
  • 021IS

    23.08.2019 09:42
    Bravo za tekst
    Svaka čast, a suština je da smo mi sami sebi najveći neprijatelji i da nam drugi i ne trebaju.
  • Zz

    23.08.2019 09:40
    Fenomenalan tekst...potvrdjujem sve za NS, na bazenu u BG nisam bio...
  • kliker

    23.08.2019 09:36
    @Snežana
    Do novaca je, dakle jeste do Beograda.
  • Nilorad

    23.08.2019 09:29
    mmmm
    Hej, zaboravili ste da kažete da su zidovi kabina (ne jeden) premazane govnima i da sve smrdi kao neki, godinama zapišan, ćošak iza neke kafane.

    Jedini mi je ok, sam bazen, nije gužva, da ima kose al ono...imam je i ja pa mi ne smeta, čak mi ni bube koje uveče dodju zbog reflektora ne smetaju.
    Opet je bazen čistiji od dunava pa mi je bolje alternativa.
  • Razočarana

    23.08.2019 09:28
    HIGIJENA
    Higijena na otvorenom i zatvorenim bazenima na Spensu je zabrinjavajuća. Veoma je prljavo počev od kabina, tuševa, pločica oko bazena, ... Skrenula sam pažnju upravniku bazena, pisala u knjigu utisaka. Odgovor na to je da nemaju dovoljno spremačica. Mogli bi i spasioci da ostave mobilne telefone iz ruke i da svako od njih barem sat vremena u toku smene poradi na higijeni. Takođe predlažem da sanitarna inspekcija obiđe ceo kompleks bazena. A, mogao bi i gradonačelnik da ode i da se sam uveri u sve navedeno.
  • tužno

    23.08.2019 09:28
    a nekad je Novi Sad bio najčistiji grad. Ljudi kao da su postali svinje pa mogu da se valjaju u sopstvenim g...... I decu tako uče. Nije mi jasno
  • Slanina

    23.08.2019 09:28
    ...
    Nikad nije ni bilo do Ns-a, Bg-a. Ni do Srbije, Balkana ili zapadnih zemalja. Do ljudi je. Pojedinacno. Tacka.
  • djeki

    23.08.2019 09:22
    Pa
    fini neki ovi beograđani.
  • neko

    23.08.2019 09:17
    objektivno
    Objektivan i zanimljiv tekst. Nažalost, ovakvi tekstovi su retkost. Kako je davno nekada zapisano: "Izvadi najpre brvno iz oka svog, pa ćeš onda videti izvaditi trun iz oka brata svog."
  • Puniša

    23.08.2019 09:16
    ...
    A i bratija oko šanka na Spensu umislila da je bazen njihov. Vikendom, kada konačno kao roditelji mogu sa decom da dođem na bazen, umesto odmora dočeka me IDJ Video na razglasu. Koks, vutra, k*rve, guze, falusi, šatro mafija, avioni - kamioni, puške i pištolji...odvrnuto do panja ceo dan. Baš onako fina neka ekipa. Cene da ne spominjem, kao da sam u vrhunskom hotelu.
  • Heruvim

    23.08.2019 09:12
    Mentalitet malogradjanstva
    Beograd je očigledno uspešno prevazio malogradjanstvo bar u ovom delu dok Novi Sad mora da prodje jos kroz fazu gde se pridošli mentaliteti sudaraju sa novosadskim i prave novi koji će nadam se biti građanski na kraju. Nije to samo bazen to je stanje većine javnih sportsko rekreativnih instutucija.
  • Coco

    23.08.2019 09:08
    Majmuni jedu banane
    Da li da pominjemo da se na Spensu toaleti nalaze unutra a da tokom dana tek nekoliko (mahom ženskih) osoba poseti isti?
    Dugo mi je trebalo da shvatim da aljkavi, bezobrazni i nekulturni ljudi u našem društvu nisu oni tamo, tamo neki već smo to MI, naši sugrađani, naša deca, naše okruženje..
    Na rukovodstvo trošiti reči neću jer je to teško promenljiva kategorija (mentalno) ali zato bismo mogli da krenemo od nas samih pa kad npr. vidimo da nema pepeljare, potražimo plastičnu čašu ili nešto improvizujemo ne radi drugih (daleko smo mi od brige za druge) već sebe radi, pa tako jedan po jedan, mic po mic i time stvorimo društvo u kojem je nepojmljivo da npr. ne poštuješ radno vreme nekog objekta...
    Upirati prstom i kriviti sistem neće nas nigde dovesti ali čišćenje smeća za sobom hoće, nije teško biti fin.
  • Vasa

    23.08.2019 08:58
    ...
    ...odlican tekst. Pametnom dosta. Ko je kriv za necistocu i neodrzavanje - Soros, Nato, USA, NVO... jbg, niko nas ne voli, svi su protiv nas, pa ne mozemo da cistimo, a ni da popravimo svetlo, brave i da se ponasamo kao ljudi... A sve pare idu u BG, treba platiti WC papir, sapun, metle, dzogere :). Sta smo to postali, strasno. E, izmedju ostalog i zato ljudi beze odavde, nije sve zbog para...
  • Jaja

    23.08.2019 08:56
    Kako sada izgleda Tas tako kulturan je bio ceo NS. Sada posle svih migracija, nastao je ovaj mulj. Oni koji su nesto vredeli su emigrirali u evropu, a nama su dosli neki migranti koji je Srbija "zapad"... zato nam se sve ovo desava.
  • Henk

    23.08.2019 08:54
    I, šta ćemo sad?
  • A

    23.08.2019 08:52
    Bio sam skoro na bazenu u Pirotu. Čisto kao u apoteci, a ulaznica 120 dinara. Po ovom tekstu bih rekao da su u Beogradu disciplinovali dođoše, dok je pasivni vojvođanski mentalitet bio plodno tlo za njihovo divljanje.
  • maca

    23.08.2019 08:50
    Stamota za SPENS i N SAd
    E sad tteba grafonacelnik da nam objasni zadto je onolike pare dao SPENSU rafi restruktiriranja tj tehnoloskih vidkova,kako to da je grad postavio TOLIKO NESPOSOBNE rukovodioce i sta ce sad biti ?!Resenje .. odmah molimti sadasnjeg direktora Toplane koji se lokszso uspesnim da preuzme stvar i resi nas ove sramote !
  • Dusan

    23.08.2019 08:46
    Do Koga je
    Pa odgovornost je iskljucivo do osoblja bazena...ako moze na Tasu da bude Cisco, neka mauve od kolega pa nek primene.
  • Cale

    23.08.2019 08:41
    Ovde ste malo preterali - svlacionice na SPENSu imaju vrata i nijednom mi se nije desilo da cekam u redu da bi usao u svlacionicu. Na nekim vratima ima brava a druge se zakljucavaju tako sto zatvorite vrata i prebacite donju dasku klupe tako da sad vrata ne mogu vise da se otvore (takav je sistem odavno). Cistoca bi mogla da bude bolja - podovi da se brisu cesce i WCi da se bolje odrzavaju .
  • NS bazen

    23.08.2019 08:34
    Tačno
    Što se tiče NS bazen slažem se u potpunosti. Nije ništa bolje ni kad se koristi zatvoren bazen, voda bude prljava, puna dlaka, hanzaplasta itd.....

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna